فرم درخواست کاریابی رایگان در خارج از کشور

فرم درخواست کاریابی رایگان در خارج از کشور و دریافت پیشنهاد کاری

زمان ثبت نام کاریابی رایگان به پایان رسیده است.

اگر مدت ها بود که در فکر محک زدن شانس تان برای کاریابی در خارج از کشور بودید؛ این صفحه دقیقا برای شما طراحی شده است تا با پر کردن فرم، در خواست کاریابی تان به همکاران ما فرستاده شود. البته توجه فرمایید که زمان ثبت نام کاریابی رایگان به پایان رسیده است. در صورت ثبت نام مجدد تاریخ جدید از طریق این صفحه و سایر شبکه های اجتماعی موسسه MIE به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید. 

توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام:

  • این کاریابی رایگان با ثبت نام در وبسایت رسمی موسسه MIE انجام می شود.
  • برای کاریابی هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود.
  • با تکمیل فرم زیر در صورتی که واجد شرایط باشید، فرم مرحله دوم برای شما ارسال می شود.

برای مهاجرت کاری به اغلب کشور ها و اخذ ویزای کار آنها ابتدا نیاز به پیشنهاد کار ( Job Offer ) خواهید داشت. برای داشتن جاب آفر باید ابتدا کار پیدا کنید. بنابراین یافتن کار در خارج از کشور، یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان مهاجرت از طریق کار است.

*موسسه ملک پور در اقدامی جدید امکان کاریابی رایگان را برای شما فراهم آورده است.*

فرمی که در انتهای این صفحه قرار گرفته است برای دریافت اطلاعات حرفه ای و رزومه کاری شما می باشد. با ثبت اطلاعات خود در این صفحه شرایط شما برای اخذ پیشنهاد کار از کارفرمایان و دریافت اقامت کاری بررسی می گردد. کاریابی رایگان در اروپا در 2 مرحله انجام می شود و به این صورت است که با پر کردن این فرم در صورتی که شرایط شما خوب باشد و نیاز به ارائه اطلاعات تکمیلی باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد، اما در نظر داشته باشید در صورتی که تا 1 ماه با شما تماسی گرفته نشد، به این معناست که شرایط شما مناسب مهاجرت کاری نمی باشد.

تکمیل این فرم به مفهوم دادن مجوز به ماست که اطلاعات شما را برای همکاران خود در خارج از کشور ارسال نماییم. البته ما حریم خصوصی شما را حفظ کرده و اطلاعات شما را در اختیار هیچ نهاد نظارتی در داخل و خارج از کشور قرار نخواهیم داد.

فایل ویدئویی موسسه MIE در زمینه کار و کاریابی خارج از کشور

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

فایل صوتی این ویدئو

توجه داشته باشید که تکمیل کامل و صحیح فرم زیر اولین گام برای مهاجرت و موفقیت است.

این فرم برای ثبت نام اولیه کاریابی رایگان در نظر گرفته شده است. پس از ثبت نام، شرایط شما توسط کارشناسان موسسه MIE بررسی می شود. در صورتی که واجد شرایط کار در خارج از کشور باشید، از طریق ایمیل با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاه ها بسته شده است.

1 پاسخ
  1. ABR گفته:

    با سلام
    من میخوام برای کاریابی اقدام کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنین که دقیقا چیکار کنم؟

مشاوره رایگان